Sunday, September 14, 2008

hanturaya

Hanturaya Putrajaya
Carburetor Dung

HANTURAYA PUTRAJAYA - Carburetor Dung 

Suara mu yang lantang melawan, siapa punya?!

Rumah mu yang indah tersergam, siapa punya??!

Hidup mu yang kenyang senang-lenang, siapa punya???!

Kebebasan mu yang ada, siapa punya?!

Cuba-cuba naikkan suara,

Aku heret, aku ikat, aku tangkap, aku sumbat!

Cuba-cuba naikkan kepala,

Aku ketuk, aku lepuk, aku luku, aku cantas!

Cuba-cuba celikkan mata,

Aku cucuk, aku sembur, aku genyeh, aku jolok!

Jangan lupa!

Aku yang berkuasa!

Pagi hari kan ku terkam!

Pintu rumah kan ku terjang!

Kan ku berkas, kan ku bungkus!

Kan ku heret mu kedalam!

Jangan kau lupa!

Jangan kau alpa!

Ingat lah semua!

Aku yang berkuasa!

______________________
Performed by ancient Malaysian Punkrock Carburetor Dung
From the upcoming album 'Inginku Rejam Raksaksa Kejam'
(hopefully Alak will not moonlight again soon!)

MP3 courtesy of Joe Kidd's Ricecooker



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...